نمایه نویسندگان

ا

  • اکبری، زهرا بررسی پیامدهای اجتماعی ازدواج زودهنگام بر روند آموزش دختران(مطالعه موردی: شهر اسفرورین) [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 123-146]

ب

  • بخشی، گناز بسط تئوری های شناخت‌شناسی و دیدگاه‌های یادگیری در آموزش اثربخش جغرافیا [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 33-56]

ج

  • جمالیان زاده، سید برزو ارزیابی محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی از نظر میزان توجه به مؤلفه‌های مهارت‌های اجتماعی بر اساس تکنیک آنتروپی شانون [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 127-138]

ح

  • حسینی فر، مریم السادات بررسی پیامدهای اجتماعی ازدواج زودهنگام بر روند آموزش دختران(مطالعه موردی: شهر اسفرورین) [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 123-146]

خ

  • خنیفر، حسین سخن رئیس دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 1-1]

د

  • دیمه ور، محمد ایجاد موقعیت‌های یادگیری اثربخش در آموزش جغرافیا با استفاده از راهبرد آموزش ترکیبی و گردش علمی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 69-95]

ر

  • رضاپور، داریوش عوامل مؤثر بر آگاهی شهروندان از مفهوم حقوق شهروندی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 47-67]

ز

س

  • سعادت پور، حسن عوامل مؤثر بر آگاهی شهروندان از مفهوم حقوق شهروندی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 47-67]

ش

  • شایان، سیاوش سخن آغازین [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 5-8]
  • شریفی نجف آبادی، رسول تأملی بر شیوه‌ی جذب و توزیع دانشجومعلمان رشته‌ی آموزش جغرافیا در دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 29-45]

ص

  • صادقی، علی سخن سردبیر [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 3-4]
  • صادقی، علی فلسفۀ آموزش مطالعات اجتماعی در نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 77-100]
  • صادقی، علی جنگل های هیرکانی بیست و چهارمین اثر ثبت شدۀ ایران در میراث جهانی یونسکو است [دوره 1، شماره 2، 1398]

ع

  • عزیزی محمودآباد، مهران ارزیابی محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی از نظر میزان توجه به مؤلفه‌های مهارت‌های اجتماعی بر اساس تکنیک آنتروپی شانون [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 127-138]

غ

  • غلامی، محمد عوامل مؤثر بر آگاهی شهروندان از مفهوم حقوق شهروندی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 47-67]

ف

  • فتحی، کوروش شناسایی و نقد منابع تاریخی و نقش آن در آموزش تاریخ مطالعۀ موردی: تاریخ یمینی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 101-126]

ک

  • کردلو، محسن بررسی تصورات دانشجومعلمان رشته آموزش جغرافیا در بدو ورود نسبت به مولفه‌های نظام آموزشی دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 97-121]

گ

  • گرمابی، حسن علی معرفی تازه های کتاب [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 139-140]
  • گرمابی، حسنعلی بررسی تصورات دانشجومعلمان رشته آموزش جغرافیا در بدو ورود نسبت به مولفه‌های نظام آموزشی دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 97-121]
  • گلستانی، علیرضا عوامل مؤثر بر آگاهی شهروندان از مفهوم حقوق شهروندی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 47-67]

م

  • محمدی، رضا بسط تئوری های شناخت‌شناسی و دیدگاه‌های یادگیری در آموزش اثربخش جغرافیا [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 33-56]
  • محمدی، محمود آموزشِ مطالعات اجتماعی: رویکرد محافظه‌کارانه یا رویکرد تحول‌گرا [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 57-76]
  • میرزایی، جمشید راهبردهای تدریس موثر در آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 1-27]

ن

  • نظری، ولی اله فلسفۀ آموزش مطالعات اجتماعی در نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 77-100]
  • نیکی، پویا ارزیابی محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی از نظر میزان توجه به مؤلفه‌های مهارت‌های اجتماعی بر اساس تکنیک آنتروپی شانون [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 127-138]

ی

  • یوسفی روشن، محمدرضا ایجاد موقعیت‌های یادگیری اثربخش در آموزش جغرافیا با استفاده از راهبرد آموزش ترکیبی و گردش علمی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 69-95]